Trwa wczytywanie produktów
Koszyk

Zamów produkt w przeciągu : : , a Twoje zamówienie wyślemy

Wybierz parametry

Format
A4 - 210x297 pion
A4 - 297x210 poziom
A5 - 105x148 pion
A5 - 148x105 poziom
Papier
kreda matowa 300g
Zadruk
4/4 dwustronny, kolorowy
Uszlachetnienie
folia mat 1/1
folia mat 1/0
Typ składania
na pół
składanie C

Wybierz ilość

Podsumowanie

Foldery
Format: A4 - 210x297 pion
Papier: kreda matowa 300g
Zadruk: 4/4 dwustronny, kolorowy
Uszlachetnienie: folia mat 1/1
Typ składania: na pół
Termin realizacji:
Nakład szt.

Cena netto:

Cena brutto:

Opis produktu

Podany format oznacza rozmiar folderu już po złożeniu. 

Foldery reklamowe inaczej zwane ulotkami premium, są drukowane na dużo grubszym papierze kreda matowa 300g i mieszczą dużo więcej informacji. Foldery najczęściej rozdawane są na targach lub wkładane do przesyłek reklamowych. W naszej ofercie znajdą Państwo foldery w standardowych formatach A4 i A5 składanych na pół lub w C. Dodatkowo zabezpieczamy je folią matową jednostronnie lub dwustronnie. Wychodząc naprzeciw wymaganiom klientów oferujemy również wykonanie profesjonalnego projektu graficznego folderów.

Nie znalazłeś/aś formatu, który Cię interesuje? Napisz do nas na kontakt@poppart24.pl ! A dostaniesz indywidualną wycenę.

UWAGA
Do realizacji przystępujemy zaraz po opłaceniu zamówienia. Wybierając przelew tradycyjny, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu w celu przyspieszenia procesu realizacji. 

Jeżeli wybiorą Państwo projekt graficzny wówczas czas realizacji liczy się od dnia zaakceptowania projektu.

PRZYGOTOWANIE PLIKÓW: 
1. Teksty - wszystkie teksty powinny być zamienione na krzywe
2. Rozdzielczość - optymalną rozdzielczością dla grafiki rastrowej i zdjęć jest 300 dpi
3. Spad - obszar poza rozmiarem netto jest spadem i zostanie obcięty podczas obróbki wydruku
4. Plik powinien być przesłany w formacie pdf (jakość drukarska)
5. Prosimy o przesyłanie plików w rozmiarze brutto ze spadami po 3 mm
6. Prosimy nie zadawać znaczników drukarskich i paserów
_______________________________________________________________________________________________________________

Za błędy merytoryczne zawarte w przesłanych plikach oraz niezauważone w procesie akceptacji drukarnia nie ponosi odpowiedzialności.
Akceptacja plików jest równoznaczna z przekazaniem zlecenia do realizacji.
_______________________________________________________________________________________________________________